Циклова комісія "Природничих дисциплін"
Циклова комісія «Природничих дисциплін» є структурним підрозділом ВСП «Фахового коледжу електронних приладів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу». У складі комісії працюють викладачі, які мають відповідну повну вищу освіту, серед них: 1 – кандидат хімічних наук; 4 – викладачі вищої категорії (з них 2 – викладачі-методисти); 2 – викладачі ІІ категорії,.
Циклова комісія розпочала свою роботу з початку заснування навчального закладу у 1989р. ЦК «Природничих дисциплін» – це згуртований колектив викладачів, які працюють над формуванням і вдосконаленням навчально-методичної бази коледжу та забезпечують високоякісну підготовку студентської молоді з навчальних дисциплін.
Метою діяльності циклової комісії є формування у студентів природничо-наукової компетентності шляхом: засвоєння знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємозв’язок із довкіллям; розуміння біологічної картини світу; застосування знань з біології та екології, хімії та географії у повсякденному житті; умінні пояснювати явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ; формуванні географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації, економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів.
Відповідно до Рекомендації Європейського Парламенту та Ради (ЄС) "Про основні компетенції для навчання протягом усього життя" і положень «Концепції Нової української школи» циклова комісія забезпечує формування у студентів 10 ключових компетентностей, а саме:
Здатність самостійно виконувати завдання у сфері біології та екології, хімії, географії у процесі навчання, зокрема в нестандартних ситуаціях
Основні компетентності у природничих науках і технологіях: наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, формулювати гіпотези, збирати дані, спостерігати, проводити прості експерименти, аналізувати, формулювати висновки.
Екологічну грамотність і здорове життя: розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках збалансованого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
Уміння вчитися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових умінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.
Інформаційно-цифрова компетентність: застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією у навчальній діяльності. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами: здатність усно і письмово описувати факти, пояснювати явища, формулювати та аргументувати, зрозуміло для слухачів доносити власні погляди на актуальні наукові та суспільні проблеми, у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Спілкування іноземними мовами: використовувати іншомовні навчальні джерела для отримання інформації; описувати іноземними мовами, аналізувати та оцінювати роль природних явищ у сучасному світі, доречно використовувати поняття та найуживаніші терміни в усних чи письмових текстах, читати й тлумачити термінологію іноземною мовою.
Математична компетентність: застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань та проблем у сферах біології та екології, хімії, географії. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей природних явищ і процесів.
Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї й ініціативи щодо проектної та винахідницької діяльності, ефективного використання природних ресурсів; уміння раціонально вести себе як споживач; прогнозувати вплив біології, хімії та географії на розвиток технологій, нових напрямів підприємництва; керувати групою (надихати, переконувати й залучати до діяльності, зокрема природоохоронної чи наукової).
Соціальна та громадянська компетентності: уміння працювати в команді з метою досягнення спільного результату при проведенні екологічних заходів та здійсненні просвітницької діяльності; відповідальність за ухвалення виважених рішень під час реалізації проектів і дослідницьких завдань; пошанування розмаїття думок і поглядів.
Обізнаність та самовираження у сфері культури: усвідомлення причетності до національної та світової культури через вивчення біології й екології; розуміння гармонійної взаємодії людини й природи. Глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
Викладацький склад
Бабечко Оксана Ярославівна
Коротич Ілона Ярославівна
Кучірка Марія Михайлівна
Савчук Оксана Василівна
Прокіпчин Олександра Ярославівна
Скочинська Роксана Романівна
Дисципліни, які забезпечує циклова комісія
Творчо-пошукова робота
Щороку в квітні проводяться заходи присвячені вшануванню усіх людей, хто загинув чи постраждав від катастрофи на Чорнобильській АЕС, а також ліквідаторів наслідків цієї найбільшой в історії людства аварії.
"Поріс чорнобелем Чорнобиль - бідою нашою поріс".
Катастрофа забрала життя сотень людей і завдала непоправної шкоди екології.